Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.

Akceptuję
Lenovo PC Platinum Partner

SPEKTRUM Abonament 2 letni. Oplata miesięczna.

Producent: / Kod producenta: 00013 / Kod sklepu: 3784

  • Zarządzanie dokumentami (DMS)

  • Elektroniczny Obieg Dokumentów (Workflow)

  • Zarządzanie Procesami Biznesowymi (BPM)

  • Podana cena dotyczy opłaty abonamentu miesięcznego 
Zobacz więcej

Tylko 306,25 zł

x
Zainteresowany Spektrum? Napisz do nas na spektrum@netzdata.pl! Pokażemy Ci produkt, pomożemy dobrać odpowiednią konfigurację i odpowiemy na wszystkie pytania :)

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

SPEKTRUM

SPEKTRUM

Abonament 2 letni. Oplata miesięczna.

Spektrum to nowoczesny system wspomagający zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie. Zautomatyzuje w Twojej firmie procesy biznesowe, usprawni przepływ dokumentów i informacji. Łączy w sobie trzy funkcjonalności: zarządzanie dokumentami (DMS), elektroniczny obieg dokumentów (Workflow), zarządzanie procesami biznesowymi (BPM).

Dane zawarte w systemie oraz sam system, dostępne są z dowolnego komputera i miejsca na świecie posiadającego dostęp do Internetu. System może być obsługiwany w różnych wersjach językowych. Użytkownik systemu ma możliwość wyboru języka: polski, angielski lub szwedzki.

W ramach dwuletniego dostępu do oprogramowania Spektrum otrzymujesz moduł: Elektroniczny Obieg Dokumentów na 10 Użytkowników.

Moduł ten służy do automatycznego zarządzania obiegiem informacji (dokumentów) w firmie. Na podstawie zdefiniowanych, na etapie wdrożenia, schematów obiegu informacji dokumenty trafiające do systemu są wewnętrznie, w wersji elektronicznej, dystrybuowane wśród pracowników przedsiębiorstwa. Pracownicy odpowiedzialni za opis, akceptację, kontrolę dokumentów wykonują swoją pracę w systemie.

W skład Elektronicznego Obiegu Dokumentów wchodzą:

Dokumenty

Moduł służący do rejestracji dokumentów wchodzących, wychodzących oraz wewnętrznych. Daje możliwość rejestracji zarówno dokumentów tradycyjnych, w formie papierowej, jak i edokumentów (wersje elektroniczne). Dzięki zastosowaniu technologii AI (Artificial Intelligence, czyli sztucznej inteligencji), ML (Machine Learning, czyli uczenia maszynowego) oraz OCR, czyli optycznego rozpoznawania tekstu (z ang. Optical Character Recognition) dokumenty mogą być rejestrowane automatycznie przez system. Zaś dzięki zastosowaniu kodów kreskowych, każdy dokument otrzymuje indywidualny, niepowtarzalny numer oraz możliwość automatycznego przyporządkowania zeskanowanego obrazu dokumentu. Wprowadzony do systemu dokument zostaje rozdystrybuowany do wskazanych, w obiegu, użytkowników systemu, którzy mają możliwość akceptacji, odrzucenia, cofnięcia do wyjaśnienia itp. dokumentu. Dokumenty zaakceptowane przez upoważnione osoby trafiają do działu księgowości w celu zaewidencjonowania w systemie finansowo-księgowym. Spektrum umożliwią współpracę, polegająca na automatycznym wczytywaniu danych, z najpopularniejszymi w kraju programami księgowymi.

- Spektrum Dokumenty to doskonałe narzędzie umożliwiające odszukanie potrzebnych dokumentów (informacji) bez względu na jakim etapie akceptacji i u kogo się znajdują.

- Spektrum Dokumenty wspiera również pracę sekretariatu, m.in. dzięki zautomatyzowaniu procesów związanych z wysyłką dokumentów, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej, drukowaniu etykiet adresowych, przygotowaniu pocztowej książki nadawczej itp.
 

Kontrahenci

Moduł służy do ewidencji szczegółowych danych teleadresowych kontrahentów. Dzięki możliwości przypisania osób kontaktowych, grup kontrahentów, typów oraz etykiet system daje możliwość szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji. Dane kontrahentów wykorzystywane są podczas rejestracji dokumentów. Zaletą modułu jest możliwość przypisania zadań lub notatek kontrahentom z możliwością wskazania kiedy i przez kogo zadanie ma zostać wykonane – pojawia się ono w module Pulpit Użytkownika pracownika wskazanego w zadaniu. Informacje o kontrahentach mogą być automatycznie pobierane z bazy GUS.
 

Pulpit Użytkownika

Moduł służący do zarządzania czasem pracy i zadaniami pracowników. Każdy pracownik logujący się do modułu rejestruje rozpoczęcie oraz zakończenie pracy – dzięki temu system ewidencjonuje czas pracy wszystkich pracowników oraz daje możliwość sporządzenia elektronicznej listy obecności. Rejestracja czasu pracy doskonale sprawdza się w organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej – na bieżąco można kontrolować dostępność oraz czas pracy pracowników.

Kalendarz oraz lista zadań pozwalają pracownikom w sposób efektywny i terminowy wykonywać powierzone im prace, a przełożonym na bieżąco analizować wykonanie oraz terminowość wykonania powierzonych zadań.

Szczegółowe informacje dotyczące Oprogramowania Spektrum oraz zasad korzystania z niego opisane są w OWU, dostępnym pod adresem: https://netzdata.pl/wp-content/uploads/2019/11/OWU_SPEKTRUM.pdf 

Więcej o Spektrum i dodatkowych modułach dowiesz się tutaj: www.netzdata.pl 

  • Opis produktu

    Spektrum to nowoczesny system wspomagający zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie. Zautomatyzuje w Twojej firmie procesy biznesowe, usprawni przepływ dokumentów i informacji. Łączy w sobie trzy funkcjonalności: zarządzanie dokumentami (DMS), elektroniczny obieg dokumentów (Workflow), zarządzanie procesami biznesowymi (BPM).

    Dane zawarte w systemie oraz sam system, dostępne są z dowolnego komputera i miejsca na świecie posiadającego dostęp do Internetu. System może być obsługiwany w różnych wersjach językowych. Użytkownik systemu ma możliwość wyboru języka: polski, angielski lub szwedzki.

    W ramach dwuletniego dostępu do oprogramowania Spektrum otrzymujesz moduł: Elektroniczny Obieg Dokumentów na 10 Użytkowników.

    Moduł ten służy do automatycznego zarządzania obiegiem informacji (dokumentów) w firmie. Na podstawie zdefiniowanych, na etapie wdrożenia, schematów obiegu informacji dokumenty trafiające do systemu są wewnętrznie, w wersji elektronicznej, dystrybuowane wśród pracowników przedsiębiorstwa. Pracownicy odpowiedzialni za opis, akceptację, kontrolę dokumentów wykonują swoją pracę w systemie.

    W skład Elektronicznego Obiegu Dokumentów wchodzą:

    Dokumenty

    Moduł służący do rejestracji dokumentów wchodzących, wychodzących oraz wewnętrznych. Daje możliwość rejestracji zarówno dokumentów tradycyjnych, w formie papierowej, jak i edokumentów (wersje elektroniczne). Dzięki zastosowaniu technologii AI (Artificial Intelligence, czyli sztucznej inteligencji), ML (Machine Learning, czyli uczenia maszynowego) oraz OCR, czyli optycznego rozpoznawania tekstu (z ang. Optical Character Recognition) dokumenty mogą być rejestrowane automatycznie przez system. Zaś dzięki zastosowaniu kodów kreskowych, każdy dokument otrzymuje indywidualny, niepowtarzalny numer oraz możliwość automatycznego przyporządkowania zeskanowanego obrazu dokumentu. Wprowadzony do systemu dokument zostaje rozdystrybuowany do wskazanych, w obiegu, użytkowników systemu, którzy mają możliwość akceptacji, odrzucenia, cofnięcia do wyjaśnienia itp. dokumentu. Dokumenty zaakceptowane przez upoważnione osoby trafiają do działu księgowości w celu zaewidencjonowania w systemie finansowo-księgowym. Spektrum umożliwią współpracę, polegająca na automatycznym wczytywaniu danych, z najpopularniejszymi w kraju programami księgowymi.

    - Spektrum Dokumenty to doskonałe narzędzie umożliwiające odszukanie potrzebnych dokumentów (informacji) bez względu na jakim etapie akceptacji i u kogo się znajdują.

    - Spektrum Dokumenty wspiera również pracę sekretariatu, m.in. dzięki zautomatyzowaniu procesów związanych z wysyłką dokumentów, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej, drukowaniu etykiet adresowych, przygotowaniu pocztowej książki nadawczej itp.
     

    Kontrahenci

    Moduł służy do ewidencji szczegółowych danych teleadresowych kontrahentów. Dzięki możliwości przypisania osób kontaktowych, grup kontrahentów, typów oraz etykiet system daje możliwość szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji. Dane kontrahentów wykorzystywane są podczas rejestracji dokumentów. Zaletą modułu jest możliwość przypisania zadań lub notatek kontrahentom z możliwością wskazania kiedy i przez kogo zadanie ma zostać wykonane – pojawia się ono w module Pulpit Użytkownika pracownika wskazanego w zadaniu. Informacje o kontrahentach mogą być automatycznie pobierane z bazy GUS.
     

    Pulpit Użytkownika

    Moduł służący do zarządzania czasem pracy i zadaniami pracowników. Każdy pracownik logujący się do modułu rejestruje rozpoczęcie oraz zakończenie pracy – dzięki temu system ewidencjonuje czas pracy wszystkich pracowników oraz daje możliwość sporządzenia elektronicznej listy obecności. Rejestracja czasu pracy doskonale sprawdza się w organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej – na bieżąco można kontrolować dostępność oraz czas pracy pracowników.

    Kalendarz oraz lista zadań pozwalają pracownikom w sposób efektywny i terminowy wykonywać powierzone im prace, a przełożonym na bieżąco analizować wykonanie oraz terminowość wykonania powierzonych zadań.

    Szczegółowe informacje dotyczące Oprogramowania Spektrum oraz zasad korzystania z niego opisane są w OWU, dostępnym pod adresem: https://netzdata.pl/wp-content/uploads/2019/11/OWU_SPEKTRUM.pdf 

    Więcej o Spektrum i dodatkowych modułach dowiesz się tutaj: www.netzdata.pl