Strona główna> Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy:


Jeśli zakupiłeś przedmiot w naszym sklepie jako konsument (a nie firma) przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej przez Internet w ciągu 14 dni od wejścia w posiadanie. Nie musisz podawać przyczyny.

Nie masz obowiązku skorzystania z niego, jednak obu stronom będzie wygodniej, jeśli zdecydujesz się skorzystać z poniższego formularza: pobierz formularz

Odstąpienie powinno nastąpić poprzez wysyłkę na adres poczty tradycyjnej lub elektronicznej. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które wynika z jego używania w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

W przypadku odstąpienia otrzymasz zwrot dokonanych płatności nie później niż 14 dni od poinformowania nas o nim. Będą to pełne koszty włącznie z dostawą, z wyjątkiem wynikających z wybrania przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia.

Niezgodność produktu:


W przypadku jeśli produkt ma wadę, ponosimy za to odpowiedzialność. W przypadku jej stwierdzenia niezwłocznie odeślij produkt na nasz adres. Odniesiemy się do reklamacji w terminie 14 dni - jeśli nie, zostanie potraktowana jako uznana.

Zachęcamy Cię do skorzystania z poniższego formularza: pobierz formularz

Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji producenta, udaj się do placówek jego serwisu. Szczegółowe warunki gwarancji wynikają z jej treści.

W pierwszej kolejności masz prawo oczekiwać od naszego sklepu naprawy i wymiany produktu, natomiast jeśli nie będziemy w stanie wywiązać się z tych oczekiwań - obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.