Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.

Akceptuję
Lenovo PC Platinum Partner
  1. Strona główna
  2. > Sposoby płatności

SPOSOBY PŁATNOŚCI

W thinkpoint.pl dostępne są następujące sposoby płatności:

 

Płatność online – forma szybkiej płatności internetowej (przelew online lub karta kredytowa) realizowany za pośrednictwem systemów bezpiecznych płatności elektronicznych PayU. Płatności należy dokonać maksymalnie w terminie 5 dni. Dokonanie płatności gwarantuje natychmiastowe przekazanie zamówienia do realizacji.

W sytuacji awarii systemu lub gdy system nie obsługuje bezpośrednio banku Klienta należy wybrać opcję przelewu tradycyjnego.

 

Pobranie - płatność pobierana przez kuriera w momencie doręczenia przesyłki. Forma płatności dostępna dla zamówień o maksymalnej wartości 5000 zł netto. Zamówienie przyjmowane jest do realizacji natychmiast po złożeniu.

 

Przelew tradycyjny - Płatność za pomocą przelewu bezpośrednio na nasze konto.

Zamówienia opłacone tą formą płatności realizowane są po zaksięgowaniu kwoty przelewu na naszym koncie (zazwyczaj trwa to od 1 do 3 dni roboczych).

 

Płatność na podstawie faktury Pro-Forma - Płatność na podstawie dokumentu księgowego wygenerowanego przez naszą firmę. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu się pieniędzy na naszym koncie.