Jak skorzystać z promocji?
1 – dodaj dowolnego laptopa do koszyka
2 – w koszyku wybierz: Dodaj Spektrum
3 – 1 zł zostanie doliczony do Twoich zakupów
4 – Zakończ zakup i ciesz się oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie informacjami w Twojej firmie o wartości 2988 zł przez rok!
Poznaj Spektrum!
Spektrum to nowoczesny system wspomagający zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie. Zautomatyzuje w Twojej firmie procesy biznesowe, usprawni przepływ dokumentów i informacji. Łączy w sobie trzy funkcjonalności: DMS – zarządzanie dokumentami – jednolita, uporządkowana baza dokumentów firmowych z dostępem z dowolnego miejsca na świecie, WORKFLOW – elektroniczny obieg dokumentów – elastycznie definiowane obiegi dokumentów, przekazywanie zadań, kontrola ich wykonania, BPM – zarządzanie procesami biznesowymi – zarządzanie procesami obiegu dokumentów, ściśle powiązane z workflow.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu, proste wyszukiwanie, oszczędność czasu i pieniędzy. Dostęp do aktualnych dokumentów i spraw z każdego miejsca na świecie.
Co daje Spektrum?
W ramach promocji, przy zakupie jednego Produktu Głównego masz możliwość dodania do koszyka jednego Produktu za 1 zł, którym jest Oprogramowanie Spektrum - Elektroniczny Obieg Dokumentów, wersja 3.X na 10 Użytkowników. Promocyjna cena obowiązuje na okres 12 miesięcy od daty otrzymania przez Uczestnika od Organizatora informacji przesłanej drogą elektroniczną o aktywowaniu usługi/bazy.
Czym jest Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Moduł ten służy do automatycznego zarządzania obiegiem informacji (dokumentów) w firmie. Na podstawie zdefiniowanych, na etapie wdrożenia, schematów obiegu informacji dokumenty trafiające do systemu są wewnętrznie, w wersji elektronicznej, dystrybuowane wśród pracowników przedsiębiorstwa. Pracownicy odpowiedzialni za opis, akceptację, kontrolę dokumentów wykonują swoją pracę w systemie.
W skład Elektronicznego Obiegu Dokumentów wchodzą:
Dokumenty
Moduł służący do rejestracji dokumentów wchodzących, wychodzących oraz wewnętrznych. Daje możliwość rejestracji zarówno dokumentów tradycyjnych, w formie papierowej, jak i e‑dokumentów (wersje elektroniczne). Dzięki zastosowaniu technologii AI (Artificial Intelligence, czyli sztucznej inteligencji), ML (Machine Learning, czyli uczenia maszynowego) oraz OCR, czyli optycznego rozpoznawania tekstu (z ang. Optical Character Recognition) dokumenty mogą być rejestrowane automatycznie przez system. Zaś dzięki zastosowaniu kodów kreskowych, każdy dokument otrzymuje indywidualny, niepowtarzalny numer oraz możliwość automatycznego przyporządkowania zeskanowanego obrazu dokumentu. Wprowadzony do systemu dokument zostaje rozdystrybuowany do wskazanych, w obiegu, użytkowników systemu, którzy mają możliwość akceptacji, odrzucenia, cofnięcia do wyjaśnienia itp. dokumentu. Dokumenty zaakceptowane przez upoważnione osoby trafiają do działu księgowości w celu zaewidencjonowania w systemie finansowo-księgowym. Spektrum umożliwią współpracę, polegająca na automatycznym wczytywaniu danych, z najpopularniejszymi w kraju programami księgowymi.
- Spektrum Dokumenty to doskonałe narzędzie umożliwiające odszukanie potrzebnych dokumentów (informacji) bez względu na jakim etapie akceptacji i u kogo się znajdują.
- Spektrum Dokumenty wspiera również pracę sekretariatu, m.in. dzięki zautomatyzowaniu procesów związanych z wysyłką dokumentów, zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej, drukowaniu etykiet adresowych, przygotowaniu pocztowej książki nadawczej itp.
Kontrahenci
Moduł służy do ewidencji szczegółowych danych teleadresowych kontrahentów. Dzięki możliwości przypisania osób kontaktowych, grup kontrahentów, typów oraz etykiet system daje możliwość szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji. Dane kontrahentów wykorzystywane są podczas rejestracji dokumentów. Zaletą modułu jest możliwość przypisania zadań lub notatek kontrahentom z możliwością wskazania kiedy i przez kogo zadanie ma zostać wykonane – pojawia się ono w module Pulpit Użytkownika pracownika wskazanego w zadaniu. Informacje o kontrahentach mogą być automatycznie pobierane z bazy GUS.
Pulpit Użytkownika
Moduł służący do zarządzania czasem pracy i zadaniami pracowników. Każdy pracownik logujący się do modułu rejestruje rozpoczęcie oraz zakończenie pracy – dzięki temu system ewidencjonuje czas pracy wszystkich pracowników oraz daje możliwość sporządzenia elektronicznej listy obecności. Rejestracja czasu pracy doskonale sprawdza się w organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej – na bieżąco można kontrolować dostępność oraz czas pracy pracowników.
Kalendarz oraz lista zadań pozwalają pracownikom w sposób efektywny i terminowy wykonywać powierzone im prace, a przełożonym na bieżąco analizować wykonanie oraz terminowość wykonania powierzonych zadań.
Promocja obowiązuje od 24.04.2023 r. od godz. 11:00 do 30.05.2023 r. do godz. 21:00.
Sprawdź regulamin promocji: https://thinkpoint.pl/content/17-regulamin-promocji
Więcej na temat Spektrum dowiesz się tutaj: https://spektrumonline.pl/